mervemom1 Kızlar iyi geceler, Adetime 2 gün var göğüslerimde şişlik ve ağrı var ağzımda da tuhaf bir tat yarın sabah test yapsam çıkar mı? Biraz sabırsızımda
bilgedenizokaribal mervemom1 hiç belli olmaz. Ben adetime 2 gün kala migrenim tuttuğu için acile gittim. Bebek denediğimizi söyledim ve beta hcg bakıldı. 0.2 çıktı yani negatif. Allahtan ben sonucun çıkmasını beklemeden eve gittim ve ilaç almadan uyudum. Negatif diye çok da üzülmüştüm. Sonra adetim 5 gün gecikince çok umutsuz bir şekilde sağlık ocağında tekrar kan verdim ve 195 beta ile hamile olduğumu öğrendim. Geç döllenme olduysa kanda bile görünmeyebiliyor. Hele ki idrar testi iyice yanıltıcı olabilir. Bence reglinin bir veya iki gün gecikmesini bekleyim kan tahlili yaptır
Busranur_mnts mervemom1 varsa çıksr ama geç döllenme faşan varsa çıkmayabilir stres olmayacaksanız yapın