Kızlarrr bu durumu yaşayıp hamile kaldığını öğrenen var mı? Regl 4 gün varken test yapmıştım negatif gördüm elimde de son test kalmıştı zaten şu an ama regl 9 ya da 10 Kasım gösteriyor normalde regl öncesinde aşırı derece de göğüs hassasiyetim olurdu ve regl belirtilerim mutlaka olurdu şimdi hiçbir belirtim yok kasık ağrısı vs hiçbir şey stresten gecikme mi hamilelik mi çok merak ediyorum yarın test sipariş edeceğim ama bu durumu yaşayan var mı merak ediyorum lütfen yardımcı olur musunuz🥹😭