emim Kizlar sipiral içine girmiş yok eşim korunmadi hamile kalır mıyım acaba yarın hastaneye gidicem adetime 5gun var
Mavidunyamm emim spiral zaten içinde olması gerekmıyor mu ? Bende 1 sene kullandım hiç ip hissetmedim hamile de kalmadım