hghg herşeyden önce bebeğini sağlıkla kucağına al inşallah. Her doğumun bir zorluğu illaki var ama bebislerimizi kucağımıza aldığımızda herşey geçecek. Düşün minik eller minik bakışlar. Minicik bir insan olacak. Ne kadar güzel değil mi? Canımızdan bir parça. Bizim kadın olarak basaramayacagimiz hiçbir zorluk yok. Hele de anne olacaksak bizden güçlüsü yok. Allah’ım hepimize bir ikinmalik doğumlar nasip etsin. Sezeryan olacaklara da acısız ağrısız tez zamanda iyileşmeyi nasip etsin. Allah’a dua edelim bol bol. BAŞARICAZ 🤲❤️ ALLAH’IN İZNİ İLE