Dark34 İstanbul sultangazi MEDİGOLD SULTAN HASTANESİN de doğum yapan varmı yada orayla ilgili bilginiz varmı nasıl bir yer acaba??
Dark34 Nedbur bende ona gidiyorum doktor çok iyi ama hastane doğumhanesi nasıl bilmiyorum memnun kalmış mı tanıdığınız kişiler
Nedbur Dark34 Evet memnun kaldılar ilgili bir doktor diye biliyorum doğumhane konusunda bilgim yok ama çıktıktan sonra da ilgililer
37nagis Ben oğlumu orda gül hanımda doğum yaptım 4 sene önce çok memnun kaldım kendisinden çok ilgililer hemşireler ozaman çok ilgili değildi yetersizdi ama doktor sürekli takip halindeydi şuan doğum fiyatları nedir
Dark34 37nagis iki ay önce sormuştum normal doğum için 27 bin demişlerdi şuan güncel fiyatı bilmiyorum bir ay sonra doğumum olacak zamlı olacak büyük ihtimal