melike1281_ Merhaba herkese 2. Gebeliğim ilk bebeğimde 9 ay boyunca folik asit b12 iğneleri vs cok kullandım bu gebrliğimde hiç ilaç kullanmicam dedim folik asit de kullanmadım 12. Haftadaym benim gbi kullanmayan var mı bir cok yazı gördüm kimisi hiç kullanmayin diyor kimisi kullanmalısın diyor iyice ilaçların deneyi olduk siz ne düşünüyorsunuz
minnosbirkiz melike1281_ diğerleri hakkında bişey diyemem ama folik asit kullanmanızı tavsiye ederim, folik asit yetersizliği yüzünden oluşan spina bifidayı araştırın ondan sonra fikriniz değişir, bu kullanılanlarda ilaç değil, takviye edici gıda diye geçiyor
twobabymomm melike1281_ gebelikte kullanılan ilaç değil takviye edici gıdalardır diğerlerini kullanıp kullanmamak size kalmış ama folik asit çok önemli
6521kardelen Bana doktorum 14. Haftadan sonra omega önerdi. Folkasit bitince başla dedi, 12. Haftaya kadar organlar oluşmaya devam ediyor. Doktorunuza danışın bu konuyu mutlaka 🙏
beautymom Folik asit önemli diye biliyorum gelişimi açısından takviye yani başlayıp başlamama konusunu doktoruna danışman lazım ondan iyisi kimse bilemez