yani benim doktorum daha hiç tahlilime bakmadan magnezyum önerdi hatta herkesin içmesi lazım sadece gebelerin de değil dedi. anladığım kadarıyla kullanmayanlar çok fena ağrı çekiyorlar. mesela ben normalde kullanıyorum geçen hafta unutmuştum 37. haftadayım öyle bir kramp girdi ki bacağıma hem aşırı acıdı hem de 2 gün ağrısı kaldı. siz doktora gidin sorun ama özel bir durum yoksa kesin öneriyorlar zaten bu acıları çekmenize değmez.