[silindi] Bu konuyla ilgili öncelikle bir kadın doğum uzmanıyla görüşün. İdarar yolları enf ü kronikleşebiliyor maalesef. Kanama enfeksiyonun ilerlediğinin göstergesi. İçtiğiniz ilaç tedaviye destek olur ama tedavi için yeterli değil. Bebek de planlıyorsanız mutlaka öncesinde halledin. Yukarıda da yazılmış zaten gebelikte bağışıklık zayıfladığı için hem daha sık yaşanıyor hem de düşüğe sebep olabiliyor gerçekten. Normalde erkeklerde daha zor gelişen bi hastalık. Ve erkeklerde sessiz seyredebilir, taşıyıcı olabilirler. Ama daha önce eşiniz de geçirdiyse beraber tekrar idrar testi ve idrar kültürü yaptırmanız daha sağlıklı. Bir de bebek planladığınız için sık ilişkiye giriyorsanız bu da yine enfeksiyon ihtimalini arttırıyor maalesef. Dediğim gibi kadın doğum uzmanı bir tedavi planlar. Kadınlar için probiyotikler oluyor. Ondan kullanırsınız. Hatta koruyucu tedavi de oluyor. Son bir tecrübem de hijyene herkesten daha fazla dikkat etmeniz gerekiyor maalesef. Çünkü yatkınlığınız varsa daha kolay yakalanıyorsunuz. Ben de maalesef yatkın olduğum için çok çok dikkat etmem gerekiyor.