Thesra Sebla55 Evet canım malesef en kötü yanı kuru olması ben parmağımı hafif nemlendirip öyle iyice ileriye ittiriyodum ama çok ıslatmaman lazım çünkü hemen parçalanıyor🤔🤔
Drngrkm Sebla55 canım ben de vagi-hex kullandım 6 adet. Evet kuru ve sert ben kendi başıma takamadım. Uzandım eşim taktı öyle iyi oldu.