Okumayageldim Kızlar 27 ekimde iğneyi yaptım bu gün 14. Gün kan değerlerim hep negatif çıktı 11 ve 9. Günlerde yarın inşallah yüksek çıkar umudumu kaybetmedim🤲🏻 sizin de negatiften pozitif gördüğünüz oldu mı
Ozlm_24 Okumayageldim bende 30 ekimde yaptım ilk defa kullandım bakalm 14. Günü yapıcam ben test inşallah pozitif olur bede burda beklym
shawty8876 Okumayageldim ben 25 ekimde oldum 15. Günüm 12. Gün test yaptım evde gebelik testi negatifti bugünde yaptım freely silik cıktı ama marka cok yanıltan bir test açıkçası cokta umutlanmadım bakalım âdeti bekliyorum. Gelirmi gelmezmi ona göre kan vercem
Ozlm_24 Lovebaby27 inşallah ya belirti varmı hiö bugun bana regl sancısı gibi ufak gelip gitti gögüslerm şiş anlamadm
Lovebaby27 Ozlm_24 canım belirtilerede aldırıl etmiyorum zaten regl öncesi olan belirtilerle hamilelik aynı ya ondan dolayı hep hüsrana ugruyorum
Ozlm_24 Lovebaby27 benm de regk günüm yarın bakalm beklemedeym test yapmadm regl agrısı gibi ufak agrışar gelip gidypr anlam veremiyorum
Bukad Bende 25 ekimde vurmuştum iğneyi. Bugun 19. Günüm regl oldum arkadaşlar. Cumartesi tekrar gidicem umarım bu ay olur bende çok yıpranmaya başladım..😒