Birhilal Merhaba öncelikle Allah kabul etsin bende 6 aylık hamileyken gitmiştim.
Size tavsiyem kendinizi çok yormamanız, ben mesela genelde oturup Kuran okudum hep, dua ettim. Umre de yaptım çok şükür ama kendimi zorlamadan.
Evet orada ibadet etmek çok güzel ama şunu unutmayın karnınızda bir can taşıyorsunuz ve sorumlusunuz o yüzden kendinizi çok zorlamayacaksanız mutlaka gidin 🌷