Kızlar vallahi yıldım. Allahım isyan etmiyorum tabi ki bebeğim sağlıklı çok şükür ama 13 haftalık olduk o kadar kötü geçti ki. Bulantılar kusmalar demir eksikliği halsizlik ağrılar kramplar bir sürü şikayet. Ben ilk gebeliğimde prensesmişim resmen. Tam ikinci trimester da biraz rahatlarım demiştim ki grip yakamı bırakmıyo grip mi covid mi allah bilir. Tam iyileşiyorum sar baştan. Öksrümekten ciğerlerim söküldü göğsüm nasıl ağrıyo anlatamam. Uykum kalmadı. Kendime gelip toparlanmak biraz olsun aynaya bakabilmek çocuğumla eşimle ilgilenebilmek istiyorum. Eminimki onlar da sıkıldı artık beni böyle görmekten gözlerimin feri gitti resmen. Allahım bugünümü aratma ama artık biraz toparlanmak istiyorum 🥹 içimi size döktüm gece gece