idfhatice Zcvkk n11 e üye olmadıysam hiç üyeliğe 400 liraya 200 tl indirim yapıyor bende oradan baltım şiparis ettim oraya bak istersen
Gokturkmom_ Zcvkk Çok kaliteli bi ürün beğenerek kullandım ,kim gördüyse de sordu çok beğenildi 💕Trendyol satıcı atölye eda
_mom01 Zcvkk ben ikizlerim için İnstagram da “ladyydesign sayfasında kampanyada olan 7 li setten almayı düşünüyorum 1250 TL ”" İçerik bu şekilde 7 parçadır ; Babynest+ yastık Bebek yorganı Bebek pikesi Emzirme yastığı Puset örtüsü Alt açma matı bulunmakta
Srfblt Zcvkk ben puset örtüsü ve puset minderi aldım ama doktorum kullanma dedi pusetin içi zaten fiziksel açıdan yapılarına uygun dedi Minder sağlıksız oluyor dedi kullanmıyorum bende.
sule135 ben ebebekten müslin puset örtüsü aldım. hatta şu an indirimde 272 gibi bir fiyatı vardı. daha kullanmadım. puset içine minder önerilmediği için onu almadım