ayse1000 Kızlar belimde ve kasıklarımda ara ara ağrı oluyor son iki haftadır kasık ağrısını biliyorum ama bel agrısı olur mu erken gebelik belirtilerin de. Adetim e bir hafta var test yapsam çıkar mı yoksa gecikme mi beklesem
humay26 ayse1000 ben kendimde olanı söyleye bilirim sadece adet ağrısı gibi ağrı vardı ve aşırı derecede ğöğüs ağrısl vardı böyle dokunulmaycak kadar ama en iyisi adeti bekle olmazsa en fazla 3 gün sonra trst yapın bende öyle çıktı ilk öğrendiyimdede meğerse 3 haftaymış çizgi baya gözüküyodu testde
twobabymomm ayse1000 bende kasik ve bel ağrısı son günlerde geçmişti ama baş dönmem başlamıştı 4 gün kala test yaptım pozitif çıktı 2 gün saah bekleyip yapabilirsiniz 🥰
ayse1000 humay26 Ağrı kesici de içemiyorum ne olur ne olmaz diye sürekli agrı yok ama bel ağrısı geliyo kasıklarıma da geliyo aynı agrı bi süre sonra geçiyo mecbur beklicem ama inşallah vardır 🙂
ayse1000 twobabymomm İnşallah bende de pozitif çıkar bel agrısı olunca anlayamadım üşüttüm mü hamile olabilir miyim acaba diye ikilem de kaldım teşekkür ederim 🥰🌸