Sylmz_24 kesilmekten o dikişlerden görünce kötü olur muyum ağrım oldukça bayılacak gibi olur muyum bunlardan korkuyorum
Bazıları çok kolay atlatıyor, arkadaşım hastaneden eve döndüğünde cam silmiş,o derece iyiymiş. Benim için ilk 1 hafta çok zor gecti,ilk 2 gün çok ağrım oldu ,sonrasında da yatarken kalkarken çok zordu. Onun dışında 15 gün içinde ciddi oranda toparlandım