Fyzytt safra kesende taş olabilir seninde, bu ağrı gece artıyor, süt vs fayda etmiyor göğsün alt kısmında sağa doğru kısımda oluyor agri ben önce mide zannettim oraya elinle bastırınca içinde yara var gibi ağrı oluyor, ve orası taş gibi sert. Kendini muayene et. O ağrı anlarında sırt üstü uzan derin nefes al, sonra nefesini tut göbek deligi hizanda olacak şekilde sağ taraf böbreğe doğru olan kısmı bastır elinle, ağrı hissedersen zaten anlarsın safra kesesi oluyor.