1 boş 1 kimyasal 1 kalp durması sebebiyle 1 yılda 3 düşük yaşadım. En son artık genetik tüm testleri yaptırdık hiçbir problem çıkmadı. Rahim filmi de çektirdim onda da bir problem yok. Doktor tüp bebek önerdi. Ne yapacağımı bilmiyorum. Var mı benzer yollardan geçenleriniz ?