Seher_87 vallahi araştırın derim amacım kötülemem asla değil ama başıma geleni belirtmek istedim firma ile iletişime geçtiğimde çok güzel ilgileniyorlar e bebekten aldım ama direk ben firma ile iletiime geçtim hemen bi kod veriyorlar o kod ile ücretsiz kargoyu gönderiyoruz sonr atsmir edip geri gönderiyor ilk tekerlerde sorun oldu ve zor dönüyordu sürekli takılma dönmeme sorunu yaşadık neyse iyi kötü idare ediyorduk bu sefer başka bi yerinde sıkıntı oldu gıcır gıcır ses geliyordu ürün bi geldi kumaş kısımları hariç demir aksanı tamamen yenilenmiş başka bi arabanın demir sistemi tabiri caizse iskelet sistemi değişmişti sapasağlam sıfır gibiydi bu seferde kumaşların birleştirme yerlerinden ayrışmalar oldu dediler ki çocuğunuz ağır bi bebek mi evet ağırdı ama mac 2 yaşa kadar zaten kullanıyorsun ne kadar ağır olabilir yabi satarken 30 kg garantisi veriyorlardı Benmkide mios du bu arada açma kapama kısmı arabanın kaba olmayışı çok güzel gerçekten bende 1,64 boyundayım ve zayıf biriyim arabayı sürerken kocaman durmuyordu ama ben gerçekten bagi neo almadığıma bin pişman oldum arkadaşla aynı zamanda doğum yaptık onun arabası sanki sıfır gibi benmki heryerşnden ses çıkarıyor ikinci çocuğuma nasip olmayacak güvenli bulmuyorum yeni bi masraf yani