bgndgd ben sezeryen yaptım ilk zamanlar cırtcırtlı olandan kullandım yaklaşık 20 25 gün sonrasında bu çengelli Olanlar var 3 kademeli ayarlanabilir delikli hatta nefes aldırıyor onu kullandım düzenli bir şekilde ve gerçekten çok faydasını gördüm sezeryen göbeğim yoktu hatta bana çoğu kişi sen nasıl sezeryenlisin hiç göbeğin yok diyorlardı . Şimdi 2. Ye hamileyim aynı istikararla bunda da kullanacağım