Kızlar 9 haftalık diyor doktor ama bu planlı gebelik. Benım hesaplama göre 6 hafta 4 gün ama tıp son adet gününe göre hesaplıyor doğal olsrak kalp atısını duymuyorum 9 haftalık at kosturması lazım dedi doktor sonra devlete gidim dedim oda bana 6 hafta 4 günlük haftaya gel bakarız dediler yine . Kürtaj olman lazım dedi doktor 4 gün gecirme devlet bir hafta bekle dedi bu sürecte neye inanıcagımı şaşırdım şimdi baska doktora gitmek istiyorum ama hafif topluyum bebek karnımda gözükmüyor alttan baktıkları zaman görüyorum . Şimdi üst üste iki kez muane oldum üçüncü için korkuyorum ay bana akıl verin basına gelen varmı