Merve_3300 Kızlar su unutum kaynamış baya boş oda leke yapmış sizce nasıl çıkar. Bu kaçıncı çaydanlık bilmiyorum 🤔😵
minikmucizem356_ Merve_3300 onun bir çaresi yok valla benim ki de öyle oldu ne denediysem olmadı yanmış ya yüzeyi bozulmuş
Newmom2023 Merve_3300 ben kettle a geçtim o yüzden. Onu da unutuyorum tabii ama huyumu bildiğim için mutfakta iki dakika oyalanip kaynar kaynamaz suyu alıp kapatmaya çalışıyorum
Merve_3300 minikmucizem356_ karbonat la limonata tuzuyla kaynatım baya çıktı aslında bugün almak için çıktım almadan gelmişim😂😂 Acaba dedim kesin bir çözümü varmı sorayim
Merve_3300 Newmom2023 ketil suyu bana biraz kokuyor ya çay yaparken. Suyu koyum 2 dk diğer odada isimi yapim diyorum şaka unutmuşum😆
Newmom2023 Merve_3300 ben de unutuyorum saatler sonra mutfağa gidince gördüğüm oluyor, o yüzden iki dakika ayrılmamaya gayret ediyorum artık😅 çelik çaycı deneyin isterseniz onlar çaydanlık gibi gibi plastik kokusu da olmuyor.
Merve_3300 Havin49_ Ay benimde yaaa🤣 En son 1 ay önce emaye vardi onu yakmadım kreçlenmesin die birseyler yaptim kötü oldu ama çokta uğraşmayın bir daha telleyecem😅 Aksi gibi bugün almaya gittim unutum yarında başka şehirden annem gil gelicek 😂😂😂
Havin49_ Merve_3300 bemde çok çaydanlık var hem çekişimden gelmişti hem annem almıştı bu çaydanlığın yeri ayrıydı ama napsam çıkmadı can sağlığı olsun
Merve_3300 Havin49_ Bendede herseyden az var. Kalabalık sevmediğimden bide dolabim cok yok misafirimde yok😅😆
Havin49_ Merve_3300 benim eşimin tarafı kalabalık canım benim mutfak dolaplarım evlenince yaptılar eşyalarım bazıları hal hiç açmadım yine yetmedi misafir gelince çıkartırım geri yerine koyarım çok kalabalık bi aile olunca lazım olıyor
Havin49_ Merve_3300 ay yok benim özelikle kışın kaynanam kayınpederim geliyor kafamı kaşıyacak vaktim olmuyor