Kızlar bu aylarda normalde de çok sık boğazım pütür pütür olur ve öksürük hemen geçmez. 28 haftalık hamileyim 1 ay önce böyle oldum doktor antibiyotik verdi geçti 2-3 hafta sonra yine başladı yine boğazım aynı ve öksürük var tekrar doktora gitmek istemiyorum ama zencefille de geçecek gibi değil :( bebeğe zarar verir mi bu öksürükler :(