zeynepsonmez625 yorgunamaumutlu ben Vestelin mikserini kullanıyorum üzerinde smoothe aparatı sürahisi de var çok çok memnunum
mlkunal yorgunamaumutlu ben sinbo kullanıyorum biz alırken uygundu aslında tereddüt etmiştim ama baya memnunum
yorgunamaumutlu English home marka gelecek A101 e ama kaç wat olduğu yazmıyor 6 kademeli terddütte kaldım iyi midir acaba
Hilal2555 Hamur yoğurma makineleri kenarı toplamıyor ya ben çok sinir oluyorum bende de fakir var ama o yüzden kullanmıyorum 🥲
28nisan yorgunamaumutlu ben Schafer kullanıyorum çok çok memnunum. Kenar sıyırma olayı olan modelleri de var ben aldıktan sonra yeni çıkmıştı tavsiye ederim
lalefidan yorgunamaumutlu ben Karaca mastermaid aldım sıyırgacı da var etrafını toparlıyor çok memnunum
Deletedmom_297 yorgunamaumutlu çok memnunum nilniyorum valla kendş mağazasından almılştım 5 6 kademesi var idtediğin herşeyi yapabiliyorsun