stardusttt Merhaba kızlar bir süredir alt karın ağrısı var böyle bir yere vurmuşum gibi ufaktan acıyor hatta. Yürürken daha fazla hissediyorum normal midir acaba kontrolüme daha var o yüzden deneyimli olanlara sormak istedim.