forumm  https://share.icloud.com/photos/011Q9GsW0VIgqzIKVgcSR--WA Kızlar acil bakarmısınız ovulasyon yaptım smdı sizce yumurtlama varmı
mystery94 forumm canım bence koyu gibi ya değerlendir bence ama ilk pikten sonra dalgalanmada olabiliyormuş ilk pik ne zaöan oldu
samaa_ mystery94 kiz sende nasil acildi? Iphone kullaniyorum direkt fotograflara gidiyor ama erisim yok
forumm mystery94 canım ne olur su ovulasyon testınde bnı bı aydınlatın cıf cızgı gebelıkmı var oluyor yoksa yumurtlama gunumu oluyor ne olur yardım edin
mystery94 samaa_ Nevagibi Lovebaby27 kızlar şimdi çok çokk az kahverengi gibi bi akıntı geldi bu yerleşme kanaması mı oluyor bilginiz var mı
mystery94 Lovebaby27 canım bi baştan yazar mısın ne zaman pik oldu çatlama ne zaman oldu senin rwglin tarihi ne zaman
Lovebaby27 mystery94 canım ben 30 ekimde çatlatma iğnesi oldum 8.9gün iğnenin etkisi geçti bugün 11.günüm Ovulasyon koyu çıkınca gebelik var diye herkes yapıyor biraz koyulaşma oldu bende ama bugün aynı çıktı
mystery94 Lovebaby27 canım benimde aynı oldu bak böyle deniliyor yerleşme olduğu zaman pik oluyormuş sonra silik çıkması normalmiş bekle bakalım benimde dün koyuydu bugun silik ama regli belirtisinde bu yokmuş inş yazıldığı gibi çıkar ikimizinde