mystery94 ben açıkçası reglin 19,20,21 günleri başladım ovu takiplemeye normalde o günler çok silik olurdu ama 3 test de baya bi koyuydu bu sabahınki (22) silikleşmeye başladı. Kaç defa yumurtladığımı bilmiyorum ama akıntılarımın hesabına göre 14.günde yumurtladım diye tahmin ediyorum. Çokk karışık keşke koyuluk devam etseydi onun umudu bile bana 2 gün yetmişti halbuki 😔