Ay kızlar 4 yaşını doldurmuş bi kızım var . Evde çok sakin tek başına çok güzel oyunlar oynuyor kendı kendine oyalanıyor boyama yapıyor ben arada ılgılenıyorum vs . Ama bırısı gelınce tuhaf tuhaf davranışlar yapıyor. Önce o kişiden utanıyorum dıyor ılk defa geldıyse yarım saat sonra o kişiye alışınca aşırı sıkıyor ınsanı bıldıgın sıkıyor ama sarılıyor bırakmıyor böyle gıdıyor vuruyor ısırıyor vs saçma sapan davranışlar yapıyor. Uyarıyorum yapma dıyorum ama devam edıyor sinirlenıyorum sonra da kızıyorum ceza verecegımı söylüyorum ama yok yani ağlıyor bi süre sonra aynı seylerı yıne yapıyor . Kreşe gıdıyor 2 senedır kreşte bi kere bıle böyle şeyler yaşamadı öğretmeni çok memnun çok olgun çok zekı bır çocuk dıyor ama evde ya da başkasının evınde biri olunca ılgı ıcın degısık şeyler yapıyor . Yoruldum olgunca konuşuyorum annecım hoş degıl böyle şeyler dıye ama napabılırım var mı çocuğu böyle olan