Nurlardanbirii Ben 6.aya kadar kız dediler 7.ayda suyum az diye Perinatoloji yönlendirdiler orada oğlumun olduğunu öğrendim
Nurlardanbirii baycem Perinatoloji bölümüne bi baktır istersen veya imkan varsa özeller para aldığı için daha çok ilgileniyorlar
Nurlardanbirii baycem ben ilki öğrendiğim de cinsiyet partisi yapılan söyledim kagıda yazıp istedim güvenmedim aynı hastanede başka doktora gittim ona da aynı şekilde kagıfa yazmasını istedim kâğıtları avlama verdim organizasyon yaptık 7. Ayda şok yaşadım