Chicco Bellagio ve İglesina Electa markaları arasında kaldım. Bebek arabasını ve otokoltuğunda daha önce bu modelleri kullananlar var mı? İglesina sürüşü kolay ve daha hafif birde katlanınca bavul gibi çekebiliyorsunuz. Chicco bellagio ise kapatması ve kurulması oldukça kolay digerine göre bir tık daha ağır. Fiyat açısından iglesina diğerinin iki katı. Bir de otokoltukta dikkat etmemiz gereken bir şey var mı?