beyzzsenturkkk almakay kız olursa Lidya koyacağız ama aklımı Beril ve İpek kurcalıyor esim Lidya istiyor🥹
yorgunannis almakay ben Sahra koyacağım büyük ihtimalle ilk kızımın ismi Mihra bu da uyumlu olsun diye Sahra düşündüm bakalım
seymaaca almakay ben 21 haftalık oldum hala daha cinsiyet bilmiyorum 😁 ama aklımda ilk günden beri Zümra ismi var umarım kızçem olur 💖