Naze2005 önce doktorunuza danışın ama benim de kronik bağırsak tembelliğim var sabahları 1 çay bardağı yulaf ezmesi 1 su bardağı sütü kaynatıyorum iyice lapa gibi oluyor üstüne biraz tarcın ve elma ekliyorum sonra gayet rahat ediyorum karnım şişmiyor inanılmaz iyi geliyor