ozgenurd  adetim 3 gün gecikti normalde hep aynı günde olurum bi de çarşamba günü leke geldi kahverengi ondan sonra normal beyaz akıntı devam etti bugün artık test aldım sizce durum ne
ozgenurd ebrudefnee evleneli 6 ay oldu çok fazla korunmadık olursa nasip diyorduk bakalım yarın gitcem sanırım kan vermeye