esraaa97 benim enfeksiyonda çıkmıştı hemde rahim agzım 2 mm düşmüştü enfeksiyon tedavisi görmüştüm kısalık içinde günde 2 kere progestah fitil kullanıyordum başka yaptıkları birşey yoktu günde 3 kere nst bağlanıyordu bide her sabah kısalığı ölçüyorlardı başka birley yapmadılar şuan 34+6 hafta oldum 27 den bu yana kısalk en fazla 6 mm civari oldu ama ben full yatıyorum yemek ve tuvalet Harici kalmıyorum