Ben 30 haftalığım bir haftadır bende de oluyor sıklığını takip ediyorum şu an Geçen gün sıklaştı 7 dakikada bir olmaya başladı gece acile gittim Nst ile takip edildi 40-60 arası düzenli sancı çıktı Sancılar hafif ama ilaç verip durduralım dediler ilaç verince düzeldi. Birkaç gün geçti yine başladı. Sıklığını takip ediyorum yine şu an düzensiz. Düzenli hale gelirse yine acile gideceğim. Cumartesi kontrolüm var doktoruma gitmeyi bekliyorum açıkçası. Normal olabilir olmayadabilir hiç bilmiyorum