ikiprensannesii_ Kizlae 2 gündür bebeği aşağıda hissediyorum sanki ayağı filan vajinadan 32 +1 haftaligim zaten kaç gündür sürekli karnım sertleşiyo bu neyden dolayı oluyo sezeryan olucak benimki ama nedense içimde bir korku var
anneoluyorummm103 ikiprensannesii_ benimde öyleydi olması gerekenden fazla aşağı inmiş demişti doktorda uzan dinlen sabit ayakta durma dedi bende hep yattım simdi de bebek yan dönmüş kafası sağımda. Sende uzan dinlen sürekli geri çıksın
irem_zengn ikiprensannesii_ bende 32+4 üm kasılmalarım oluyordu ama bu kadar sık değildi 2 saattir aşırı arttı ve bebek 5 dakikada bir sağ tarafa toplanıyor karnım yamuluyor resmen doktora gideceğim sanırım panik yaptım
mavi123_ ikiprensannesii_ bende 32 haftalığım benim 29 30 haftadan beri oluyor böyle hatta kendimi kasıyorum çıkacak diye korktuğum için ama kontrolümde normaldi herşey rahim ağzı falan
ikiprensannesii_ anneoluyorummm103 karnimda fazlasıyla sertleşiyo. Böle saniye işi değil dakikalarca sert kalkyo belime vuruyo bide kasığımda sancı oluyo
anneoluyorummm103 ikiprensannesii_ bende de oluyor rahim hazırlık yapıyor benim ağrım 10 dkyı geçiyor artık ağlıyorum bazen magnezyum iyi geliyor
ikiprensannesii_ anneoluyorummm103 benim bayadir kontrole gitmedim 24 haftalıkken gittim odur dahada gitmedim ayın 20 de kontrolüm var ama dayanamıyorum desem
ikiprensannesii_ mavi123_ benim 31 de başladı vardı daha önceden de ama bu kadar sıkça değildi. Bu aralar inanılmaz ağrı oluyor kasılma oluyo bide ikin gündür acayip sertleşiyo
anneoluyorummm103 ikiprensannesii_ çok zaman geçmiş arada keşke bi kere daha gitseydin kan tahlili falan yaptırsaydın daha erkene randevu alabilirsen almaya çalış bence kasılma sık olursa sonucu erken doğuma kadar gidebilirmiş
mavi123_ ikiprensannesii_ evet bendede kasılma sertleşme oluyor nefes alamıyor gibi oluyorum bende erken gelmesinden endişeleniyorum
ikiprensannesii_ anneoluyorummm103 evet erken almıştım ama iptal etmek zorunda kaldım eşimden dolayı anca 20de buldum