Ftmn123- Kızlar dün erken gebelik testi yapmıştım negatifti bugün silik çizgi çıkmış fakat hala adet olmadım acaba geç döllenme mi?
twobabymomm Ftmn123- ilk 5 dakika içinde çıkıyorsa kabul ediliyor sonrası kuruma çizgisi oluyor genelde fotoğraf olsa daha net yorum yapabilirdik aslında
twobabymomm Ftmn123- doctor days ben de doğru sonuç verdi sabah ilk idrarla yapmıştım pozitifti adetime 2 gün kala kan verdim 720 lerde çıktı
ylnydgd Ftmn123- yarın sabah ilk idrarla denemek daha sağlıklı olacaktır. Gün geçtikçe çizgi koyulaşır. İlk 5 dk da çıkması lazım sonucun. Artı med çok hatalı çıkıyormuş ama predictor, awox falan alsan daha iyi
shawty8876 Ftmn123- catlama tarihiini biliyomusun canım yoksa tahmini gergli tarihine göremi hesaplıyosun
ftsu Almış olduğun marka bana da daha önce hatalı sonuçlar vermişti.. ama sen 1 gün sonra 2.cizgiyi gördüğünü söylüyorsun o zaman kuruma cizgisidir
glzrrrr Erken gebelik testlere hiç güvenmiyorum. İlk yaptıgımda 2 çizgiydi fakat gebelik yoktu. Bir kaç ay sonra yine yaptım tek çizgiydi ama o an gebeydim…