yeliz1923 keseyi görnüşmüydünüz eğer gördüyseniz yerleşme olabilir görmediyseniz de kimyasal gebeliğe bağlı kanama olabilir acil e gidin büyük ihtimalle progestan 200mg verirler . O haftada 2-3 gün benimde geldi pas rengindeydi iğne ve hap kullandım 12. Haftaya kadar geçti şimdi 23 haftalık oldu umarım seninde ciddi bişey değildir