Bende şuan gebeyim, çevremde ki bir kaç kişi de orada yaptı. Doğuma ebeler giriyor şansına kimisi çok tatlı dilli kimisi de bir o kadar suratsız geliyormuş. Kadın doğum doktoru olarak da kesinlikle Gülsüm Kaya ya gidebilirsin çok tatlı dilli , açıklayayıcı güler yüzlü çok rahatlatıyor