hiraasya 18 gün önce doğum yaptım bende. Doğumdan sonra anestezi etkisi geçince bol bol yürü, çabuk toplarsın. Ben yürüyememiştim toplamam zor oldu. Sıvıyı çok tüket (Su, Nescafe, meyve suyu vb.) Gazını çıkar, ilk büyük tuvaletin önemli kabız olmamak için katı yeme. Aklına başka bişey gelirse, takıldığın şey olursa sorabilirsin. İnşallah ağrısız, acısız, pozitif doğumun olur🤔