irmb Hamile kaldığımdan beri ne yesem şişiyorum nerdeyse nefes alacak yerim olmuyor 4 5 saat karın ağrısı şişkinlik yaşıyorum çözüm bulan var mı ya 9 haftalık hamileyim
Boysmom2 irmb Seni çok iyi anlıyorum 🥺 ben de öyleyim ama mecburen yapıyorum yoksa midem vücudum asla rahatlamıyor hep nefessiz kalıyorum 🥺
irmb senaaaaaaaaa1 yürüyüş yapmak lazımmış genel olarak hep öyle söylüyorlar bende aşırı kendimi yormadan yapmaya çalışıyorum
Nihan9393 36 haftalık hamileyim. Gebeliğin en başından beri gaz şişkinlik sıkıntısı çekiyorum sabahları kefir iç rahatlatıyor birde yürüyüş gerçekten iyi geliyor.
irmb Nihan9393 yaa inşallah benimki o kadar uzun sürmez gerçekten çok zorluyor nefessiz kalıyor gibi sürekli sizede kolaylık diliyorum eminim ileriki süreçte daha zor oluyordur. Kefir deneyeceğim teşekkür ederim
nahsen21 Merhabalar 17 haftalık hamileyim aşırı şişkinlik oluyor midemin tam üstünde ve nefes darlığı çekiyorum bu neyden kaynaklanıyor