serenss 14. Gün denmesinin sebebi genel bir bilimsel döngü baz alındığı için fakat bu kişiden kişiye değişir döngü düzeni her adet bitimi yeni yumurta üretimidir genelde çok hızlı büyümezler fakat olası durumlar elbette var o yüzden ovulasyon takip edilmeden yapılacaksa adet bitsin 2 veya 3 günde bir ilişki iyidir çünkü sperm zaten 72 saate kadar rahim de yaşıyor sık ilişki kaliteyi azaltır strese sokar insanı ovulasyon ile takip edilecekse doğru zamanda doğru şekilde yapılmalı test takip edilmeli yumurtama günü ve çatlama olduğu gün ilişki olsa yeterli tutscaksa her türlü tutar zaten