Fatos47- Yani o kadar şey yaşadım. Şu an doğal gebelik olsun diye dua ediyorum. Tüp bebek maddi manevi zor. Doğal gebelik sadece siz için değil her kadın için risk taşıyor. O bebekte anomali olacaksa kimse önüne geçemez. Tamamen Allah’ın kaderi tecelli ediyor. Maddi gücünüz olsa bile bir yerden sonra harcanan yüksek meblağlar insanın canını sıkıyor. Ben de çok beklemedim. İkinci transferde olumlu sonuç aldım. Ama ilaçlar ,tedavi 300 bin TL param gitti. Şu an o parayı altına yatirsam dünyanın parası olurdu. Ama insan yeterki olsun deyip gözüne gelmiyor. Ama küçük rakamlar değil. Ben yine diyorum doğal yoldan bebek imkanı olmayanlar yaptırsın. Eminim hepsine sorun hepsi der ki doğal yoldan olsa keşke. Diyelim ikinci çocuk düşünse hamile kalamaz ( Allah verirse o ayrı ) hadi bir daha tedaviye başla vs. İğneler,ilaçlar vs. Benim Allah’tan duam doğal yoldan gebelik. Normalde ben bu kadar net dua etmem.Cunku neyin hayr olduğunu bilemeyiz. Ama bunda gerçekten doğal istiyorum. Tüp bebek yorucu. Baktığında kolay bir süreç. Ama fiziksel, psikolojik olarak insanı yoruyor. Düşünsene doğal yoldan hamile kalan hiçbir takviye almadan pat diye hamile kalıyor. Gebelik sürecine bakıyor. Ama tüp bebek öyle değil ki. Oldu mu olmadı mı. Çoğu kişide de ilk haftalar hep kanamalar olur. Yerleşme kanaması diye. Tüp bebek tedavisinde öyle