Prensannesi111 ben test yapmıyordum 5-11 Ekim adet oldum sonra bat a 1 hafta kala 27 Ekim -2 Kasım da kahverengi leke akıntım oldu kırmızıya çevirmeyince adet saymadım sonra beyaza dönmüştü dünden beri de tekrar geldi kahverengi akıntım yeni geldi yapayım bi derken böyle gördüm kafale karışık yani yorumunuzu merak ediyorum şuan 🙂