Mavimsimavi Az önce adet oldum oysaki 2 gün önce test yaptım hafif bir çizgi vardı 5 aydır 2. Bebek için çabalıyorum ama yok maleseff hakkımızda artık hayırlısı olsun
Mavimsimavi Sarisinkiz00 çizgiyi sadece ben görüyordum burda da paylaştım görende oldu görmeyende atayım tekrar ama belkide yoktu yani adet olduğuma göre
Mavimsimavi penbe_karisi İlaki vardır bir zamanı hayırlısı olsun geçiktirmeden kolaylaştırsın Rabbim 😔
xan1mm Bende doktora gitmişdim 3 ay önce rahmin küçük dedi ilişkide daha sık olursanız büyür bilmiyorum işte hayırlısı
Mavimsimavi xan1mm Hayırlısı olsun inşallah Rabbim hepimize canı gönülden istiyen herkese nasip etsin 🙏🏻🌸
Mavimsimavi Sarisinkiz00 sizinde aynı benim gibi kuruma olabilir dedim su döktüm gitmedi çizgi mesela kaç gündür duruyor bakıyorum bariz çizgim hala var