1 oğlum var 39+6 da normal doğdu birkaç dikişle. Şimdi kızımı bekliyorum 38+2 kafası aşağıda ama kanala henüz girmemiş. Doktor 39+2 gibi gel alttan muayene edelim uyaralım dedi. İkinci olmasına rağmen çok heyecanlı ve stresliyimmmmm ne zaman doğar acabaaa siz ne durumdasınız