etkafa Kızlar çizginin net olmadığı testi adetime 5 gün kala yapmıştım. Belli olan testi ise adete 6 gün kala yani bu gün yaptım. Şimdi size sorum şu ikincide adete diğerinden bir gün erken yapmama rağmen neden böyle koyu çıkmış olablir ??
Esiin_ etkafa testleri yaptığınız saatler de çok önemli mesela ilk test akşam üstü diğer test sabah uyanır uyanmaz ilk idrarla yapıldıysa fark ediyor
etkafa Sarisinkiz00 kız silikleşmedi bu bir önceki gebeliğimde yaptığım test be bata 5 gün vardı Diğeri bu gün yaptığım bata 6 gün var ve daha koyu neden acaba onu soruyorum
Minamom_ etkafa bende alakasız aynı gebelikteki testler sandım🤣 kuzum bazı gebeliklerde yerleşme daha erken bazılarında daha geç oluyor bunun sebebi bu
Esiin_ etkafa şöyle bi durum var testin birinin ilk gebeliğinizden olduğunu yazmışsınız o çizgi silikse bile zamanla koyulaşıyor bende çocuklarımın testlerini saklıyorum silik olanlar bile koyulaşmış durumda
Sarisinkiz00 etkafa gerçekten çok üzülmüştüm ya çok şükür diğer gebelikle bu çok farklı hiç böyle düşünme
etkafa Minamom_ hayır tam tersi silik çıkan 5 gün kala koyu çıkan 6 gün kala☺️bemde bunu anlamadım o yüzden soruyorum bu kadar koyu olması normal mi
Minamom_ etkafa evet mesela bazen 7.günde yerleşme oluyor beta öyle yükseliyor bazısında 10.günde o yüzden bu çok farkediyor