Ecem0707 Merhaba arkadaşlar cuma günü beta 259,69 çıktı ben tüp bebekle hamile kaldım çok şükür bu ayın 17 sine kese için çağırdı doktor erken değil mi veya tüp bebekle hamile kalan arkadaşlar siz ne zaman gittiniz
amphitrittee Ecem0707 önemli olan kaç haftalık oldugun 17sinde ben 5+0 da kese gördüm mesela 6+5 te kalp atışını dinlemiştim
3kedili2bebekli Ecem0707 hayır erken değil tüp bebekli de olsanız hamile kaldiginiz gün son adetinizin ilk günü sayılıyor ona göre hafta hesabı yapabilirsiniz
busrasya2334 Ecem0707 beta hesaplamıştım 3000 geçince karından kese gördük birkaç gün sonra da kalp atışı duyduk sat a göre 4+3 kese 5+1 kalp atışı duyduk tek yumurta ikiziydi ama
Ecem0707 amphitrittee 28 Ekim transfer oldum cuma günü kan verdim 259 çıktı 17 sine de kese için gel dedi doktorum
gfc02 3kedili2bebekli merhaba birşey sorabilirmiyim benim son regl günüm 19 Eylül yani son adet tarihine göre 7 hafta 2 günlük fakat ben 3 gün önce doktora gittim karnimdan tek baktı kese var daha bebek oluşmamış geç döllenme olabilir 2 hafta sonra gel dedi bu normal mi acaba sizce
Ecem0707 busrasya2334 maşallah bende çarşamba günü tekrar kan vermeyi düşünüyorum 17 sine kese için çağırdı doktorum
yorgunamaumutlu Ecem0707 tek tahlille mi çağırdı sizi yani ilginç normalde iki gün arayla tahlili tekrarlatıyorlar artışın iyi olup olmadığını bakmak için ama sizn doktorunuz direk kese için çağırmış demek ki tutmuş yani rabbim hayırla kolaylıkla sağlıkla kucağınıza aldığınız günleri de göstersin 🤲🏻
busrasya2334 Ecem0707 canım bir de benimki ikizdi her gebelik farklı oluyor kıyaslama yapma o yüzden şuanki gebeliğimde de 7+5 de duydum kalp atışını mesela erken olur geç olur önemli değiş sağlıkla gelsin de doktorun verdiği tarihte kese görünür ama
yorgunamaumutlu Ecem0707 iyi çok şükür ozaman 17 sinde çağırması iyi kese ve belki de kalp atışı da duyulabilir
mamu Benim de tüp bebek 5+0 karından baktı göremedi vajinal baktı çok minicik bir kese vardı betam 4331 kafam çok karışık daha önce iki kaybım var 😓