fgormez benim iki kızım var 7 sene oldu ara vereli çok heyecanlıydık 12 hafta da doktor %70 direk erkek dedi kıza benzetmedi ama yine de bekleyelim dedi ben emin olmak için Fetal DNA yaptırdım doktor da zaten bugün erkek dedi Allah’a şükür isteyen herkese nasip olsun inşallah sağlıkla kucağımıza alalım 🥹💝