gecegunesim Merhaba, bu ay doğum olucak doktorum 38i beklemeden alırız dedi sizlere ne zaman için gün verildi merak ediyorum neden 38i beklemiyorlar. Şaşırmaktan soramadım da bir dahaki kontrolde sorucam yinede sizlere sormak istedim .
Mutlusonsuzz gecegunesim ilk hamileligimde normal bekliyorduk ama 2 kordon dolandigi için 39+1 de doğurdum bundada sezeryen olcak daha gün vermedi ama sorduğum da bı terslik olmadığı sürece 38 de alıyoruz dedi 34+5 haftalığım🥰 benimde bildiğim 38 39 haftalarda aliyolar genelde sancı doğum falan baslamadan 38 den önce bana erken geliyor nedense bence doktoruna soyle 38 de alsın en azından canım bende 39 da doğurmak istediğimi soylicem 1 hafta 1 haftadır yani anne karnında daha iyi gelisiyolar cunki
ABusraaaa gecegunesim 38+1 olcam yarın daha gün alacam sezeryan için 3. Sezeryan olcak devlete gidiyorum. 2.de 37de olduydum sancılarım olduğu için
gecegunesim Mutlusonsuzz Daisyy000 ABusraaaa Teşekürler cevaplarınız için . Bi problem görünmüyor sancı falanda yok bende neden oyle dedi hiç anlamadım. bu ilk olucak zaten oyuzden bişeyde bilmiyorum.
Esiin_ Ben 38+3 de olmuştum ve doğumda ciğerlere su kaçırdılar doktor hatası yüzünden bebeğim 2 hafta küvözde kaldı
ABusraaaa gecegunesim ilk doğum mu? Haddimi aşmak istemem ama 37de aldırma sakın ilkse 40a kadr bekletiyorlar bile.
Daisyy000 gecegunesim Kaç tane doktora gitsem hepsi 38-39 arası almak uygun dedi 37de almasını mantıklı bulmadım açıkçası… Gelişimi durmuş olsa, bebek sizden beslenemese yani bi problem olsa tamam erken alsın ama hiçbir sorun yoksa bence erken
gamzelaa ABusraaaa 37 de alınınca sorun mu oluyor benim ilk sezeryanım 39+5 te oldu şimdi de minyon diyorlar 37 de alalım diyorlar
Otuzarti3 gecegunesim 38+4 gibi alacak doktor 3. Sezaryenim. Sizinki bebek gelisi durmuş olduğu içindir muhtemelen bazen yaşanıyor bu
gecegunesim Otuzarti3 hayır bebek kilo alıyor boyuda uzuyor suyu falanda iyi doktor kendi gayet iyi dedi
demirrleydi_ gecegunesim ikiside zorunlu olarak erken oldu ikisinde de doktorum 39.haftayı bekleyecekti ama kısmet 37.haftadaymış kızım tam 37 de doğdu oğlumda 37+3 te doğdu
Gamzeahmet123 gecegunesim ben 36 haftalık gebeyim 18 kasım kontrolüm var 37+2 haftalık oluyo doktorum her ihtimale karşı hazırlan gel dedi ama bir şey olmazsa 38+ dan sonra alırız 39 a yakın dedi kontrole gittiğimde bir sıkıntı çıkmazsa o gün verilecek sezaryen tarihi
Sayoss gecegunesim beni normalde 38 de alacaktı tansiyonum ara ara yükseliyor diye ama nst de sancı çıkmadı bebek ve suyu falanda iyiydi tansiyonumda çok aşırı yükselmeyince 39+0 da aldı doktorum eğer bi sıkıntı yoksa anne karnındaki 1 saat bile çok önemli bebekler için kalabildiğince kalmalı
ABusraaaa gecegunesim yok yanlış anlama kötü birşey olduğu için değil tabiki acil durumlarda veya çocuk gelismiyorsa anne karnında alınması gerekir ama aksi durum yoksa anne bebekte iyiyse ne kadar fazla durursa o kadar iyi 37-40 hafta doğum haftası gelişimini tamamladiysa kilosuda iyiyse kolay kolay kuveze girmez ama anne karnında bı gün bile çok önemli o yüzden dedim sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🤲
Otuzarti3 gecegunesim Eğer öyleyse beklemesi gerekir. Ama devlet hastanesi ise kendi boşluğuna göre de yapmış olabilir. Çünkü yoğun ise geç olmasın diyede düşünmüş olabilir. Aksi bir durum yok ise erken biraz