m89 Merhaba arkadaşlar ben üç gündür grip oldum burnum çok akıyor ve bütün vücudum ağrıyor dün hemşire aradı tetanoz aşısı için acaba hastayken aşı olunur mu daha da kötüleşmekten korkuyorum ya bir zararı olur mu
aysegul3409 m89 ben de gripim ve Tetanoz olmam gerekiyor siz gittini mi? Belki haftaya erteleyebilirim ben
m89 aysegul3409 bende gitmedim çünkü korkuyorum hem aşı hem hastalık bebeğe zarar verir diye Allah korusun